AZ ELLENÁLLÁSTÓL A BEFOGADÁSIG, AZAZ A KALANDOM AZ ACCESS CONSCIOUSNESS MÓDSZERREL!

2017.01.20 11:43

Amikor először hallottam, olvastam erről a módszerről 4-5 éve én nagyon bele voltam szerelmesedve a mátrix energetikába, a kvantumszinkronizációba (kvantum gyógyítási technikák) amit természetesen máig használok, kifejlesztve a kvantumszinkronizációnak egy egyedi változatát amit oktatok is. Bővebben itt olvashatsz róla:

https://a-lelek-kertje.webnode.hu/news/kvantumszinkronizacio-bobe-modra/

https://harmonia-viragai.hupont.hu/11/matrix-energetika

Akkoriban úgy gondoltam, hogy ennél könnyebb, lazább módszer nem létezik, és ugyan meghallgatva több access előadást akkoriban, nem igazán jött át miről is szól ez, azt gondoltam, na itt van megint valami új, valami sokat ígérő dolog. Közben pedig hasonló elven működik mint a kvantumszemléleltű módszerek többsége, akár pillanatok alatt is hozhat változást, amelyek gyökeresen megváltoztathatják az addigi szemléletmódunkat. Utólag visszagondolva biztosan kellett nekem is idő, és tapasztalás azon az úton amin elindultam, hogy később befogadóbb legyek valamire ami még egyszerűbb mint amit eddig ismertem. Az évek során nagyon sok nagyszerű emberrel ismerkedtem meg a mátrix energia által és rengeteg tapasztalatot szereztem, majd következett egy pihenési időszak, amikor magammal kellett foglalkoznom, magamat fejlesztenem tovább. Ugyan volt egy éve egy lehetőségem kipróbálni az access bars kezelést amelynek lényege az, hogy bizonyos pontok megérintésével főleg a fejen sok berögződött és beakadt mintát tudunk feloldani, használva a tisztító mondatokat, az access módszer eszközeivel tisztíthatjuk mindazt ami feljön bennünk, ami megérint, ami akadályoz abban, hogy teljesebb, tudatosabb, harmonikusabb életet éljünk. Amikor kipróbáltam ezt a kezelést, bevallom nem érzékeltem túl sokat, a testem jelzett ugyan itt-ott ellenállást, furcsa tüneteket, de nem történt túl nagy változás az életemben, és hiába használtam a nyitott kérdéseket, és hiába tisztítottam nem éreztem változást, vagy ha igen akkor egy nagy katyvasz lett az egész, és káoszt is hozott amit a saját módszereimmel tudtam csak feloldani, tisztítani. Mindennek ellenére továbbra is maradtam a csoportokba, figyeltem, a barátnőmmel aki kezelő és tanár eszmét cserélve igyekeztem a befogadást gyakorolni, de áttörés nem történt. Egy nap elhatározásra jutottam, hogy megkérem a barátnőmet, hogy tanítsa meg nekem ezt a módszert, hátha úgy használva, hogy én kezelek történik valami, amitől úgy érzem működik és leomlik az ellenállásom. A lányommal mentünk, hogy tudjuk párban kezelni egymást. Ott és akkor történt valami, A BEFOGADÁS ÉS MEGENGEDÉS CSODÁJA, ami az összes ellenállásomat, és mindent ami nem engedte, hogy átérezzem, megéljem ennek az egyszerű kezelésnek és módszernek a nagyszerűségét félresöpörte. Amikor cseréltünk a lányommal és ő kezelt engem, ez az érzés, az energia áramlás a testemben még jobban felerősödött teret adva a változásnak, a falak lebontásának. Azóta folyamatosan zajlanak a változások az életemben, teljesen új megvilágításba került nagyon sok minden az életemben. Hálás vagyok ezért a megtapasztalásért, mert azóta a kérdések, a tisztítások sokkal jobban megmozgatnak energetikailag, jobban működik mindaz az életemben amiről ez a tudatosság tágulását elősegítő módszer a maga egyszerűségében adni tud. 

És mi is lehet ennél is jobb?

Én is testkezelő lettem, és amennyiben szeretnéd te is kipróbálni ezt a módszert, megtapasztalni egy klassz kezelést amely változást hozhat az életedben írj nekem emailt, vagy megtalálsz itt:

Megújult energiákkal, csodás testkezelésekkel kiegészítve várlak titeket újra szeretettel:

https://www.facebook.com/horvath.erzsebet.39

pillango1977@gmail.com

https://www.facebook.com/spiritualistakarito/

https://a-lelek-kertje.webnode.hu/news/a-lelek-kertje/

 

Az access módszerrel többet itt olvashatsz:

https://hun.accessconsciousness.eu/access-consciousness-2/

 

Testkezelési lehetőségekről pedig bővebben itt:

https://a-lelek-kertje.webnode.hu/access-testkezelesek/