THETA FLOATING AHOGY ÉN ÉLTEM MEG…

2016.08.09 12:15

Szokásomhoz híven amióta spirituális úton járok, mindig keresem, kutatom az egyszerű, ám nagyszerű önsegítő, öngyógyító módszereket. És minden időben érkezik hozzám, igyekszem figyelni a szikronicitásokra, hétköznapi nyelven szólva „véletlenekre”, könyv, információ, barátok, segítők formájában. Egyik nap a facebookon elémkerült egy hirdetés ami egyből felkeltette a figyelmemet, és azt éreztem, hogy hú ez valami igazán érdekes módszer, új, egyszerű a leírás alapján, jó lenne eljutni a következő, Budapesten tartandó tanfolyamra.  Végül megtörtént, a szándék ki  lett küldve, és pünkösd hétvégéjén én már ott ültem a tanfolyamon a többi izgatott résztvevővel együtt.

Nem tisztem megítélni és elemezni a Theta Floating és sokak által ismert Theta Healing közötti különbséget, eltérést, mivel a könyv olvasás és egyszeri healing kezelés nem volt elegendő ahhoz, hogy én érezzek késztetést a tanfolyamra elmenni, vagy elindulni ebben az irányba. A Theta Floatingnál pedig megérkezett a hívás.  Amit tudok, hogy mindkét módszer a theta-nak nevezett tudatállapotban zajlik, oda eljutni különböző meditációs technikával, módszerrel tudunk. Ami azon túl jön az pedig maga a kegyelem, a megengedés, a varázslat.

Mindig is szerettem dolgozni azokkal a módszerekkel amelyek az érzelmek oldására alapulnak, hiszen az érzelmeink elég sok mindent irányítanak az életünkben, akár tudatosan akár tudattalanul. Ezért előbb-utóbb szembe kell néznünk azzal, hogy az érzelmeink hogyan alakítják az életünket a harmónia vagy a káosz irányában. Az én értelmezésem szerint a Theta Floating egy a theta gyógyító, átalakító terében történő blokkoldás, a képi vagy szimbolikus jelrendszeren keresztül, az érzelmeink megélésének a megengedésével.

Theta állapotban megengedem a forrásomnak, eredetemnek, hogy mutasson egy képet, szimbólumot az életemet aktuálisan foglalkoztató blokkjára, problémáira, és figyelem mi az amit a Forrásom mutatni akar. Amennyiben ez a kép megvan, belehelyezkedem, és figyelem az érzéseket amelyek megjelennek bennem az adott képpel kapcsolatban. Ha jön düh, harag, gyűlölet, fájdalom, bánat, szomorúság, nem hárítom, nem tolom, hanem megengedem, hogy megéljem, majd amikor azt érzem elég mélyen benne vagyok,  kiárasztom, kiáramoltatom az érzést. Hasonlóan ahhoz, ahogy dagálykor kiárad a tenger, vagy ahogy a nap kiárasztja a fényét.

Figyelem önmagam a folyamat közben, és figyelem milyen érzés jön amit szintén megengedhetek, aztán kiáramoltathatok, ezáltal feloldom a saját blokkjaimat, érzelmi gátjaimat, és megérkezem a harmónia állapotában, megélve az oldás csodáját. A tanfolyamon megértettem, hogy nem azért nem látok képeket, mert nem vagyok képes rá, hanem mert lusta vagyok képzelődni. Megértettem, azt, hogy kép is jön, és fel kell oldanom a szorongás és kishitűség érzését, hogy nekem nem fog sikerülni, és béna vagyok ehhez.

Mindenkinek megy, ez bennünk van, így vagyunk összerakva, hogy  képzeljünk, fantáziáljunk, álmodjunk, de sokszor nem értjük, az üzenetet. A Theta Floating remek módszer arra, hogy a tudatalattiból felszínre kerüljenek elfojtott vágyak, blokkok, olyan megoldások amire nem is gondolnánk a racionális bal agyféltekével, hogy egyáltalán lehetséges.

Nehéz témákkal érkeztem a tanfolyamra, és hála a párban végzett munkának, a blokkok oldódtak, és sokkal könnyebben távoztam az utolsó napon mint ahogy megérkeztem. Azóta is érzékelem annak a hétvégének a jótékony hatásait a mindennapi életemben, a gondolkodásmódomban. Az is érzékelem, hogy jobban meg kell bíznom azokba a képekbe amiket kapok amikor valaki segítséget kér tőlem,  és együtt figyeljük a kép átalakulását, az érzelmek oldását. Fantasztikus érzés, meglepő, varázslatos.

 

Mindenkit arra bíztatok, hogy legalább egyszer próbálja ki milyen érzés hagyni, hogy megélje a benne lévő öngyógyítót, a mágust, a mestert akár a Theta Floating akár más egyéb önismereti módszerekkel, mert minden értünk van, és minden minket szolgál, a megengedést, hogy a bennünk lévő „Vagyok aki Vagyok”  végtelen lény csodáját megtapasztaljuk.

Köszönöm Alhiama Éber Ágnesnek és a tanfolyam résztvevőinek a megtapasztalásokat amit általuk, velük élhettem meg.

A Theta Floating módszerről bővebben itt:

https://thetafloating.hu/